tetamu…

maafkan aku…

mereka tidak mengerti…

bukanlah aku menolak…

tetapi aku amat berharap…

agar aku berada di tempat yang sama…

pada saat yang berbeza…

kerna hadir disisiku tetamu yang istimewa…

masih banyak pilihan…

bukannya satu kemestian…

aku lebih rela menjadi hamba…

bukan orang yang berkuasa…

sad

4 Responses to “tetamu…”

  1. tono Says:

    salam..

    2 minggu boleh berpisah..inikan pula tambah 5 jam jah..

    mu kene bg komisyen kt aku selaku promoter & pengunjung setia blogmu..

    -saingmu-

  2. tono Says:

    buat pemudah cara

    http://uk.youtube.com/view_play_list?p=4DC7C1480E5B68D5

    hahaha..

  3. muzaji Says:

    keyo mula berseni… blog yg penuh makna tersirat.

    syabas.

  4. silentpartner Says:

    quality does matter..its ok..=)

Leave a Reply

